Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Вартість зворотної доставки здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості
Питання щодо недостачі товару, який був отриманий вами, розглядається протягом 2 (двох) днів, точно з того моменту, коли ви його отримали. Бракований товар можна замінити протягом 14 днів. Для того щоб було здійснено повернення або обмін, повідомте нам інформацію на пошту newtowary@gmail.com за таким прикладом:

1) Номер посилки, яку Ви відправили на повернення або обмін.
2) Номер замовлення, за яким вам було відправлено товар
3) Обов'язково вкажіть причину повернення та опишіть чітко дефект
4) Повідомте вимогу (повернути кошти або замінити товар).

   Товар, який був відправлений вам не підлягає поверненню або обміну якщо:
а) не вказано дефект.
б) була загублена комплектація або упаковка товару.
в) упаковка товару була пошкоджена і обклеєна скотчем (не має товарного вигляду).
г) якщо є сторонні написи.
д) виявлено сліди експлуатації або пошкодження.

Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.